top of page

COOKIE POLICY

Algemeen – waarvoor dient deze cookie policy?

Deze cookie policy is van toepassing op het gebruik van cookies op de website HTTPS//:www.juridischehelpdesk.be (hierna: de “Website”) van advocaat Marika Van Gysegem KBO 0840 206 377  (hierna “wij” of “ons”).

Advocaat Van Gysegem is verantwoordelijk voor de verwerking van jouw (persoons)gegevens die zij verkrijgt wanneer u de Website bezoekt (bv. jew IP-adres).

Cookies zijn tevens persoonsgegevens.

Meer informatie over de verwerking van jouw persoonsgegevens vindt je in onze privacy policy: https://www.juridischehelpdesk.be/privacy

Deze cookie policy informeert je over het gebruik en het doel van de cookies op onze Website. Deze cookie policy wordt elektronisch aan je ter beschikking gesteld en is te allen tijde te raadplegen onder de rubriek ‘Cookie Policy’ op de Website. Wij behouden ons het recht voor om deze cookie policy op elk moment te wijzigen. Wijzigingen zullen bekend gemaakt worden op de Website.

 

Wat zijn cookies?

Cookies zijn kleine gegevensbestanden die door de browser op de harde schijf van jouw computer of apparaat worden opgeslagen wanneer je een website bezoekt en/of raadpleegt of een (mobiele) applicatie gebruikt waardoor bepaalde gebruikersinformatie wordt opgeslagen. Cookiebestanden bevatten unieke codes die bv. toelaten dat jouw browser je herkent tijdens jouw bezoek aan de Website en op die manier jouw gebruikerservaring wordt verbeterd. Cookies vergemakkelijken de interactie tussen de bezoeker en een website en worden gebruikt met het oog op verbetering van de gebruikerservaring en voor de verzameling van statistieken onder de bezoekers van een website.

Cookies zorgen er ook voor dat jouw persoonlijke instellingen en voorkeuren worden opgeslagen of dat beeld- en geluidsmateriaal kan worden afgespeeld.

Bepaalde cookies kunnen geplaatst worden door een derde, bv. Google Analytics, voor het meten van het gebruik van een website.

 

De cookies op de Website

De Juridische Helpdesk maakt gebruik van verschillende soorten cookies op de Website:

  • Sessiecookies: cookies die tijdens een surfsessie bepaalde voorkeuren bijhouden, maar verdwijnen wanneer u jouw browsersessie afsluit.

  • Permanente cookies: cookies die blijvend geplaatst worden op jouw toestel, in ieder geval tot hun duurtijd verloopt.

  • Functionele cookies: cookies nodig voor het optimaal functioneren van de Website, om bepaalde grafische elementen weer te geven e.d. Deze cookies zijn technisch noodzakelijk voor de goede werking en de beveiliging van de Website. Deze cookies worden zonder jouw toestemming geplaatst aangezien ze kaderen in het gerechtvaardigd belang van de Juridische Helpdesk.

  • Niet-functionele cookies: statistische, sociale en/of commerciële doeleinden, los van de technische ondersteuning van de Website. Voor het gebruik van deze cookies is jouw voorafgaande, specifieke en uitdrukkelijke toestemming vereist.

    • Analytische cookies: om statistieken op te maken van het aantal bezoekers van de Website, de populairste webpagina’s etc. (bv. Google Analytics) Er worden statistische analyses gemaakt van de informatie om structuur, navigatie en de inhoud van de website en bijhorende diensten te aan te passen waar nodig. Jouw toestemming is vereist voor de plaatsing van deze cookies;

    • Marketing cookies: via deze cookies wordt het online advertentieaanbod gepersonaliseerd.

    • Socialemediacookies: deze cookies bieden de mogelijkheid om buttons van socialenetwerksites op te nemen. De buttons werken via een code afkomstig van deze sites. Een handige tool om webpagina’s te promoten zoals ‘liken’ en ‘pinnen’.

De Website kan verder gebruik maken van

  1. eigen cookies (eerste partij cookies) die rechtstreeks worden geplaatst door onze Website en

  2. cookies van derden wiens diensten op de Website gebruikt (kunnen) worden (derde partij cookies)

Eerste partij cookies veronderstellen geen doorgifte van persoonsgegevens aan derden maar kunnen van een derde verwerker gebruik maken voor -onder meer- het opmaken van statistieken. Jouw toestemming is hiervoor vereist.

Derde partij cookies maken het mogelijk dat er persoonsgegevens worden verzonden naar derden hetzij direct (bv. door een actief bestanddeel dat aan een banner is gekoppeld of een spionpixel), hetzij indirect door cookies te plaatsen die toegankelijk zijn voor andere websites dan deze van de adverteerder.

 

Toestemming

Voor het plaatsen en raadplegen van cookies via de Website op jouw eindapparatuur is jouw toestemming vereist, tenzij het gaat om de technische opslag van informatie of de levering van een uitdrukkelijk door u gevraagde dienst wanneer het plaatsen van een cookie daarvoor strikt noodzakelijk is.

Voor functionele cookies is jouw toestemming dus niet vereist.

Jouw toestemming is vereist voor niet-functionele cookies alvorens deze worden geplaatst.

Je moet geïnformeerd zijn, vandaar de uitleg over de verschillende cookies via deze cookies policy; Verder moet jouw toestemming uitdrukkelijk en actief zijn, via het aanvinken van jouw akkoord in de cookies banner op de Website;

Jouw toestemming wordt per cookie of per categorie van cookie verkregen. Nadat je via de Website toestemming gaf om bijvb. niet-functionele cookies te gebruiken, kan je deze instelling steeds wijzigen. De reeds geïnstalleerde cookies worden dan verwijderd.

 

Cookies in- en uitschakelen – beheren

Via jouw browser kan je de instellingen of opties nakijken en aangeven welke cookies je wil toestaan.

Het gebruik van cookies kan worden uitgeschakeld. Via de webbrowser kan je cookies automatisch of handmatig verwijderen en kan je zelf aangegeven of bepaalde cookies mogen geplaatst worden of niet. Je kan jouw webbrowser ook instellen zodanig dat je een bericht krijgt als er een cookie wordt geplaatst.

Indien je cookies uitschakelt, is het echter mogelijk dat de Website hierdoor niet meer correct functioneert of dat bepaalde (grafische) elementen of toepassingen op de Website minder goed zullen functioneren.

​

  • Wat is een FAQ-onderdeel?
    Een FAQ-onderdeel kan gebruikt worden om veelgestelde vragen over je bedrijf te beantwoorden, zoals 'Naar welke landen verzenden jullie je producten?', of 'Hoe kan ik een dienst boeken?'.
  • Waarom zijn FAQ's belangrijk?
    Met FAQ's help je websitebezoekers snel antwoorden te vinden op veelgestelde vragen over je bedrijf en zorg je ervoor dat ze eenvoudiger kunnen navigeren.
  • Waar kan ik mijn FAQ's toevoegen?
    FAQ's kunnen aan elke pagina op je website of je Wix mobile app worden toegevoegd, zodat deze op elk gewenst moment te bekijken zijn.
  • Kan ik via de Juridische Helpdesk meteen met een advocaat spreken?
    JA, dat kan zonder verdere verplichtingen ! Een ervaren advocaat staat je meteen te woord voor een korte bespreking!
  • Waarom krijg ik geen verbinding op het nummer 0903 69 001?
    Als je niet meteen antwoord krijgt, zijn de advocaten niet beschikbaar. Je krijgt een bericht zodra de lijn vrij is !
  • Hoeveel kost een gesprek met een advocaat?
    Via de servicelijn 0903 69001, betaal je via je telefoonrekening 1,5 euro per minuut. Het gesprek wordt na 10 minuten automatisch onderbroken. Een eerste bespreking met een ervaren advocaat kan dus al voor maximaal 15 euro inclusief btw !
  • Kan ik enkel schriftelijk advies bekomen?
    Via de website Juridische Helpdesk.be kan je schriftelijk advies online bekomen. Na ontvangst van je betaling online ontvang je zo snel mogelijk per email een advies.
  • Kan ik een advocaat online spreken?
    JA, dat kan! Via de website Juridische Helpdesk.be kan je een Zoom of Teams meeting met een advocaat boeken. Na ontvangst van je online betaling wordt de afspraak bevestigd en ontvang je een link via email.
  • Waarom is de Juridische Helpdesk bellen een goed idee?
    Je hebt advies nodig maar je wil nog niet meteen naar een advocaat stappen? Juridische Helpdesk.be biedt jou de perfecte tussenstappen om het probleem te analyseren en het dossier op te bouwen, waardoor je allicht al meteen de weg naar een oplossing zal zien!
  • Hoe voeg ik een vraag en antwoord toe?
    Volg deze 4 stappen om een nieuwe FAQ toe te voegen: 1. Beheer FAQ's vanaf je dashboard of in de Editor. 2. Voeg een vraag en antwoord toe. 3. Wijs je FAQ toe aan een categorie. 4. Klik op 'Opslaan' en op 'Publiceren'. Je kunt je FAQ's op elk gewenst moment bijwerken.
  • Kan ik een afbeelding, video of GIF aan mijn FAQ toevoegen?
    Ja. Volg deze 4 stappen om media toe te voegen: 1. Beheer FAQ's vanaf je dashboard of in de Editor. 2. Maak een nieuwe FAQ of bewerk een bestaande FAQ. 3. Klik vanuit het antwoordtekstvak op het video-, afbeeldings-, of GIF-pictogram. 4. Voeg media vanuit je bibliotheek toe en sla dit op.
  • Hoe kan ik de titel van mijn veelgestelde vragen wijzigen?
    Je kunt de titel bewerken via het tabblad 'Instellingen' in het FAQ-onderdeel in de Editor. Om de titel uit je mobiele app te verwijderen, ga je naar het tabblad 'Site en app' in je Wix owners-app en tik je op 'Aanpassen'.

ALGEMEEN

ADRES

Elisabethlaan 171

8400 Oostende

KBO  BE 0840 206 377

BTW  0840.206.377

Cookie Consent

Volg ons op sociale media.

Krijg handige #juridische tips en antwoorden op #FAQ's.

© 2023 by Indes.

bottom of page