top of page
White Crosses

FEEDBACK & AANGETEKEND SCHRIJVEN

Na het bekomen van telefonisch advies kan u hier beroep doen op de serviced:

- Feedback van het telefonisch consult via email.

- Ontwerp aangetekend schrijven van het telefonisch consult.

 

De diensten worden verleend zo snel mogelijk na de registratie van de online betaling.

Uiteraard krijgt u meteen een overzicht van de door u aangeduide diensten.

Nog geen telefonisch consult vastgelegd?

  • Wat is een FAQ-onderdeel?
    Een FAQ-onderdeel kan gebruikt worden om veelgestelde vragen over je bedrijf te beantwoorden, zoals 'Naar welke landen verzenden jullie je producten?', of 'Hoe kan ik een dienst boeken?'.
  • Waarom zijn FAQ's belangrijk?
    Met FAQ's help je websitebezoekers snel antwoorden te vinden op veelgestelde vragen over je bedrijf en zorg je ervoor dat ze eenvoudiger kunnen navigeren.
  • Waar kan ik mijn FAQ's toevoegen?
    FAQ's kunnen aan elke pagina op je website of je Wix mobile app worden toegevoegd, zodat deze op elk gewenst moment te bekijken zijn.
  • Kan ik via de Juridische Helpdesk meteen met een advocaat spreken?
    JA, dat kan zonder verdere verplichtingen ! Een ervaren advocaat staat je meteen te woord voor een korte bespreking!
  • Waarom krijg ik geen verbinding op het nummer 0903 69 001?
    Als je niet meteen antwoord krijgt, zijn de advocaten niet beschikbaar. Je krijgt een bericht zodra de lijn vrij is !
  • Hoeveel kost een gesprek met een advocaat?
    Via de servicelijn 0903 69001, betaal je via je telefoonrekening 1,5 euro per minuut. Het gesprek wordt na 10 minuten automatisch onderbroken. Een eerste bespreking met een ervaren advocaat kan dus al voor maximaal 15 euro inclusief btw !
  • Kan ik enkel schriftelijk advies bekomen?
    Via de website Juridische Helpdesk.be kan je schriftelijk advies online bekomen. Na ontvangst van je betaling online ontvang je zo snel mogelijk per email een advies.
  • Kan ik een advocaat online spreken?
    JA, dat kan! Via de website Juridische Helpdesk.be kan je een Zoom of Teams meeting met een advocaat boeken. Na ontvangst van je online betaling wordt de afspraak bevestigd en ontvang je een link via email.
  • Waarom is de Juridische Helpdesk bellen een goed idee?
    Je hebt advies nodig maar je wil nog niet meteen naar een advocaat stappen? Juridische Helpdesk.be biedt jou de perfecte tussenstappen om het probleem te analyseren en het dossier op te bouwen, waardoor je allicht al meteen de weg naar een oplossing zal zien!
  • Hoe voeg ik een vraag en antwoord toe?
    Volg deze 4 stappen om een nieuwe FAQ toe te voegen: 1. Beheer FAQ's vanaf je dashboard of in de Editor. 2. Voeg een vraag en antwoord toe. 3. Wijs je FAQ toe aan een categorie. 4. Klik op 'Opslaan' en op 'Publiceren'. Je kunt je FAQ's op elk gewenst moment bijwerken.
  • Kan ik een afbeelding, video of GIF aan mijn FAQ toevoegen?
    Ja. Volg deze 4 stappen om media toe te voegen: 1. Beheer FAQ's vanaf je dashboard of in de Editor. 2. Maak een nieuwe FAQ of bewerk een bestaande FAQ. 3. Klik vanuit het antwoordtekstvak op het video-, afbeeldings-, of GIF-pictogram. 4. Voeg media vanuit je bibliotheek toe en sla dit op.
  • Hoe kan ik de titel van mijn veelgestelde vragen wijzigen?
    Je kunt de titel bewerken via het tabblad 'Instellingen' in het FAQ-onderdeel in de Editor. Om de titel uit je mobiele app te verwijderen, ga je naar het tabblad 'Site en app' in je Wix owners-app en tik je op 'Aanpassen'.

ALGEMEEN

ADRES

Elisabethlaan 171

8400 Oostende

KBO  BE 0840 206 377

BTW  0840.206.377

Cookie Consent

Volg ons op sociale media.

Krijg handige #juridische tips en antwoorden op #FAQ's.

© 2023 by Indes.

bottom of page