De ideale tussenstap.
De aanpak van elk probleem begint met een duidelijk beeld van de situatie. Wat kan je doen? Hoe kan je reageren?
Juridisch eerstelijns advies kan je gratis krijgen.
Wat als het eerstelijns advies gekregen via Justitiehuis , OCMW of CAW niet voldoende is?
Juridische tweedelijns advies is niet gratis.
Meteen een advocatenkantoor contacteren zie je niet zitten?
Wil je weten wat je rechten zijn en wat je kan doen?
Bij de Juridische Helpdesk kan je elk probleem meteen bespreken met een advocaat.
Je krijg onmiddellijk juridisch advies waarmee je verder kan.
De Juridische Helpdesk biedt een ideale tussenoplossing: je kan ons éénmalig contacteren zonder verdere verplichtingen.
Je kan na de eerste telefonische bespreking beslissen zelf stappen te ondernemen.
Je kan na het telefonisch gesprek ook een bijkomende éénmalige prestatie bestellen, zoals het opstellen van een aangetekende ingebrekestelling of een formele betwisting.
De Juridische Helpdesk is de ideale tussenstap.
​